22 lipca 2014

White and gold leopard print, czyli namawiam na panterke po raz enty.



Dziś będzie zdobienie z ostatnich dni, gdzie główną rolę gra lakier biały ( Vipera cosmetics nr 4) , odratowany za pomocą rozcieńczalnika, o którym można przeczytać tu --> klik.

Do panterki użyłam złotego lakieru Paese z numerkiem 350
oraz czarnej farbki akrylowej.
Ćwieki są z ebay ( $ 0.99 )


Wyszło według mnie subtelnie ;)
 Zapraszam! 





Panterka na paznokciach nigdy mi się nie znudzi. 
Nie mówię tego po raz pierwszy i zapewne NIE po raz ostatni  ;)
Uwielbiam ten motyw, zawsze mi wychodzi i dobrze się z nim czuję.
Oczywiście jeśli chodzi o paznokcie.
Poza nimi posiadam jeszcze panterkową kosmetyczkę ( zdjęcia poniżej )
i na tym koniec tego motywu występującego w moim otoczeniu :)








Poprzednie zdobienia:
( kliknięcie w obrazek przeniesie Cię do wybranego posta )

         

         

     

 Zapraszam także do zakładki Zdobienia i Swatche

Wiem, że wiele z Was podchodzi do panterki na paznokciach bardzo ostrożnie, 
twierdząc że to "odważne zdobienie".
A więc jak teraz wrażenia? Czy skusiłybyście się na taką wersję?
Jaką biel lakieru do paznokci śmiało możecie polecić innym dziewczynom z blogosfery?
 .


Pozdrawiam,







63 komentarze:

  1. Nie przepadam za panterką ale wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) zatem dziękuję za mily komentarz ;****

      Usuń
  2. super efekt ;) masz naprawdę talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na wykorzystanie złotka z Paese, solo chyba by mi nie przypadł do gustu ;) fajnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten złoty wpadl mi najbardziej w oko wsrod złotości :), solo chyba tez sie nie zdecyduje, od początku wierzylam,że nada się do zdobień ;) dziękuję :*

      Usuń
  4. uwielbiam te Twoje panterki!
    muszę się w końcu zawziąć i zmalować u siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. I Ty dzisiaj w bieli Oleńko ?! :D U mnie motyw inny ale kolor to telepatia :) Twoje panterki są niesamowite, zawsze czymś sie wyróżniają - uwielbiam je :D Buziaki Kochana - miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos musi w tym byc! ;) Ja wierze w taką telepatię ;). :**** Dziękuję Slicznoto i wzajemnie ;***

      Usuń
  6. ...a nie przeszkadza Ci kwadratowy kształt paznokci? Ja swoich nigdy tak nie piłuję; wydaje mi się to dość niekomfortowe. Wolę migdałki albo lekkie spiłowanie ku trójkątom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiem Ci, że wygodnie było ;) aczkolwiek brzegi sa za bardzo narazone na uszkodzenia dlatego spilowalam teraz nieco i mam tzw squoval :).
      ogolnie do dlugich paznokci nie jestem przyzwyczajona, i to juz nie jest dla mnie komfortowe ;)

      Usuń
  7. Panterka jest super! Sama chyba nie potrafiłabym takiej zrobic, ale z checia i duma nosiłabym taki manicure, a w takiej wersji wyglada elegancko i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz! ;) Panterka wygląda tylko na skomplikowaną. ;)

      Usuń
  8. bardzo ładnie Ci wyszła ta panterka i widzę po ilości zdobień z jej udziałem, że na prawdę ją lubisz :) do mnie takie zdobienie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak kiedys myslałam ;) fakt uwielbiam ;), dziękuję ;)

      Usuń
  9. Mnie bardzo podoba się panterka w Twoim wykonaniu :) Zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię panterkowe paznokcie, a w bieli z dodatkami podobają mi się chyba najbardziej :)) Kiedyś bardzo często malowałam ten wzór i muszę do niego wrócić, bo dawno nie miałam :D Co do lakieru.. polecam biały Sally Hansen White On - jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta biel się spisze ;) dzięki Kochana :)

      Usuń
  11. Piękne i efektowne, a na dodatek dopasowane do bluzki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdobienie, nie przepadam za panterka na paznokciach, ale w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem jak się robi tą panterkę ;( chciałabym tak umieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobie tutorial ;) ;** Bede o Tobie pamietac ;)

      Usuń
  14. Złota panterka się cudnie prezentuje <3 Ja ostatnio nie mam czasu nawet na słoczowanie czegokolwiek, nic nie wspominając o blogowaniu. Ciężkie te wakacje w domu :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobisz ;) ja niedlugo tez nie bede miała jak pewnie ;P

      Usuń
  15. Kolejna, świetna pantera w Twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Panterkę lubię tylko na paznokciach (na ubraniach nie mogę jej ścierpieć, nie wiem czemu!), a tutaj wyszło ekstra! Ten Paese idealnie tutaj pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez na ubraniach nie lubie, mam jeszcze spodenki od pizamy 3/4 ;)

      Usuń
    2. Od piżamy to może być! :D Ja w panterkę mam pasek! Ale i tak prawie go nie noszę, zresztą to tylko pasek ;D Ale na pazurkach uwielbiam i kolorową i klasyczną i wgl! :)

      Usuń
  17. Bardzo podobają mi się panterki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna ta Twoja panterka ;) taka w eleganckim wydaniu; oj dawno już nie malowałam na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię motyw panterki :) stwarza wiele możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Panterka wyszła super, ale te ćwieki na paznokciach mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze podobały mi się białe paznokcie. Jakoś tak przyciągają wzrok ;) Zawsze jakoś u mnie brzydko wyglądały, ale tak się zastanawiam czy to nie wina lakieru. Może wypróbuje inny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Panterka w takim wydaniu bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, nie ma za co. Spodobała mi się Twoja praca. Sam pomysł żeby panterkę nałożyć na tak kolorowe ombre miał dla mnie coś z lat 80. No i samo wykonanie bardzo dokładne i perfekcyjne. :D

    Widzę, że po prostu jesteś panterkową mistrzynią :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Ci to wyszło :)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna panterka, ja to tylko ozdabiam paznokcie naklejkami wodnymi, bo więcej nic mi nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam twoje paznokcie :) sliczna panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze ale Ty masz talent! Jestem tu pierwszy raz i bardzo mnie oczarowały Twoje mani!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale czad ! zdolności i długość pazurków robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ekstar paznokcie :) bardzo sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne ;) subtelne i eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.
Dla postów starszych niż 5 dni włączona jest moderacja.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Copyright © 2016 Paznokciowe Lovee , Blogger