października 21, 2017

Przełomowy etap w życiu lakieromaniaczki. Post o wzorniku. BeautyBigBang



Niektóre rzeczy nie dla wszystkich są oczywiste. Ja jestem tego najlepszym przykładem. 
Dlaczego? A no dlatego, że choćby taki wzornik na kółku to jest totalna dla mnie nowość. 
To mój pierwszy wzornik tego typu.. Przełomowy moment.


[ W poście występuje przesyt wyrazu "wzornik" dla wrażliwych niestety nie mam żadnej rady. ]

Ot taki wzornik. Pięćdziesiąt tipsów, metalowe kółko. Zwlekałam wieki i właśnie w tym momencie rozmyślam jak ja mogłam funkcjonować bez takiego wynalazku. Szczerze jest to niesamowity rodzaj wzornika i inne przy nim wymiękają. Można przekładać, dokładać, odejmować, porównywać bez problemu kolory, dobierać sobie różne warianty, szaleństwo! Istne szaleństwo. Wzornik typu słoneczko to już przeżytek. Zapewniam.
Póki co u mnie kolory są pogrupowane pod względem firm, ponieważ brakuje mi specjalnego długopisu do podpisania tipsów. (Jeśli możecie polecić jakiś to jestem otwarta na propozycje.)
Nie wiem czy to chwilowe, ale do ulubionych zajęć doszło układanie tipsów na wzorniku. Jak juz wszystko będzie ładnie opisane, ułożę z nich tęczę.... 💙💚💛💜💗

W sklepie BeautyBigBang do wyboru mamy 3 warianty kolorystyczne. Przezroczysty, czarny oraz naturalny. Długość takiego patyczka (?!) razem z tipsem to jakieś 12.5 cm. 
Cena w sklepie Beauty BigBang to niecałe 4 dolary, ale można upolować taniej. 


A teraz jak na spowiedzi. Kto jeszcze NIE MA takiego wzornika? Przyznać się i pocieszyć mnie. Mam nadzieję, że nie jestem ostatnią lakieromaniaczką , która dorobiła się w swoim hobby takiego wynalazku.

Czy coś więcej można powiedzieć w tym temacie? Chyba tylko to, że bardzo polecam ten rodzaj wzornika. Nigdy więcej innych. 




A z kodem o treści LOVEE dostaniecie 10% zniżki na zakupy w sklepie Beauty BigBang 

www.beautybigbang.com

 











Pozdrowienia,

15 komentarzy:

  1. To jest świetny wynalazek i niesamowicie ułatwia życie lakieromaniaczki. :D Ja swój opisuję cienkopisem/markerem do podpisywania płyt CD - trzyma się dobrze, nie rozmazuje, i jest wyraźny. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam takiego wzornika! Ale nie wiem, czy Cię to pocieszy, bo do lakieromaniaczki mi sporo brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden mam typowo bialy a drugi naturalny :). Super sa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wyobrazam sobie teraz zycia bez wzornikow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to zdecydowanie świetny wynalazek - przez moje ręce przewinęło się już setki takich wzorników :D Ale "słoneczkami" nie gardzę tak do końca - wzorników "patyczków" używam do kolorów, a "słoneczek" do zdobień czy co sprawdzenia czegoś tak na szybkości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocieszę Cię, że ja też takiego nie mam ... jeszcze 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa akcesoria, ale dla mnie całkowicie niepotrzebna, bo w swojej kolekcji mam aż 5 lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja nie jestem lakieromaniaczka a mam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że coś takiego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam te wzorniki. Kupiłam jakiś czas temu za pare złotych na allegro. Faktycznie świetna sprawa!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się ciągle zbieram, żeby kupić, ale mi nie wychodzi :D a później przynoszę do domu kolejny mega podobny lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! :) Ja na razie mam wzornik typu "przeżytek" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam pisak do podpisywania płyt (ma dwie końcówki) w papierniczym i świetnie mi się sprawdza przy wzornikach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna za mną chodzi taki wzornik :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee