marca 09, 2018

Beauty Big Bang płytka do stemplowania nr 10


Jeśli nie wiesz jak połączyć ze sobą dwa lakiery do paznokci możesz:
a) wziąć dwa lakiery których nigdy przedtem nie użyłaś
b) wziąć dwa lakiery, których nigdy byś ze sobą nie połączyła.
A co zrobiłam ja?
Otoż ja wzięłam pod uwagę oba punkty. I tak oto z lakieru Allepaznokcie o numerze 158 oraz Sophin 207 powstał dzisiejszy post.

Ostatecznie ten duet tak przypadł mi do gustu, że nie mogłam oderwać oczu. Sama nie wiem, czy to holograficzny akcent, czy  delikatność widoczna dla wnikliwego oka? Nie mniej jednak uważam ten manicure za udany. Wzór widoczny na paznokciach pochodzi z kolejnej florystycznej płytki ze sklepu Beauty Big Bang. Osoby zainteresowane odsyłam do poprzedniego posta, gdzie pisałam o płytce z tej samej serii ( numer 07). Płytka nie odbiega jakościowo od poprzednika, zatem zapraszam  do obszernego wpisu klik klik klik klik klik









Kliknij w wybraną frazę:








pozdrawiam serdecznie,


4 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee