sierpnia 31, 2017

Golden Rose, Rich Color nr 19 w duecie z GR Holographic nr 06


Miłością do wszelkich turkusów i kolorów morskich zaraziła mnie moja mama, która swego czasu miała niezłego bzika na tym punkcie. Teraz nieco się uspokoiła, ale wiem że ta miłość wciąż w niej drzemie nieposkromiona.



Kiedy pokazałam mojej mamie zawartość pudełka od Golden Rose, na widok tego lakieru zaświeciły się jej oczy. To ten rodzaj błysku, który mówi " muszę to mieć". Jestem dobrą córką. Po zrobieniu zdjęć lakier nie wrócił już ze mną do domu. Został u mojej mamy. I mieszkają sobie razem. Szczęśliwi.

***

Lakier numer 19 pochodzi z serii Rich Color. Jest to piękny, głęboki turkus. Schnie szybko na wysoki połysk i jest bardzo napigmentowany. Przy tego typu intensywnych odcieniach przy malowaniu należy uważać na skórki. W między czasie urlopu w Polsce nabyłam na wyspie Golden Rose lakier holograficzny wpadający w kolor niebieski ( numer 06 ). Poniżej możecie zobaczyć połączenie tych dwóch lakierów. Ja oczywiście jestem zachwycona tym duetem. A Wy?



Po więcej recenzji, inspiracji, zdjęć zachęcam do kliknięcia w specjalne etykiety oznaczone golden rose -KLIK znajdujące się również pod tym postem, bądź na samym dole strony.


http://goldenrose.pl/

Seria Rich Color -> klik klik klik


Pozdrawiam, 






20 komentarzy:

  1. Ładny kolor, lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Połączenie tego holosia z tym kolorem wygląda super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, muszę w końcu kupić któreś ich holo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo holo to rzadkość na polskim rynku

      Usuń
  4. Bardzo udane połączenie ;) tez ostatnio nosiłam holosie GR na jakiś inny lakier i nawet bardziej mi się w takiej wersji podobały

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba lakiery zestawione ze sobą wyglądają bosko.
    Ps. napisałaś "hybrydowy" a powinno być "holograficzny" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten morski kolorek, ale do lask powracaja u mnie hybrydy, pomimo ze lakiery GR stoja nowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za hybrydami jestem ze wzgledu na utwardzajacy efekt, ale tyle mam tradycyjnych ze sama sie juz gubie ;P

      Usuń
  7. cudownie to wygląda :) bardzo fajne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie by wyglądały w jednym mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglada to holo na niebieskim <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee