sierpnia 14, 2015

Wibo Perfume nr 6, czyli kolor w parze z zapachem.




I jeśli masz któryś lakier z serii Perfume to wiesz co mam na myśli mówiąc o nałogowym wąchaniu paznokci. Jeśli jeszcze go nie posiadasz w swojej kolekcji poniżej dowiesz się o nim nieco więcej...


Wraz z nadejściem wiosny marka Wibo również postanowiła odświeżyć swoją szafę i kwadratowym buteleczkom sprawiła białe zakrętki opatrzone kwiatową etykietką.
 ( Lakier z wiosennej kolekcji Garden jest opisany TUTAJ )

Ale to nie wszystko. Dzisiejszy bohater poza pięknym kolorem jest wzbogacony o zapach. Pachnie bardzo przyjemnie i miło mi się kojarzy. Zapach utrzymuje się długo na paznokciach, pomimo, że z dnia na dzień jego intensywność nieco maleje, to w dalszym ciągu jest wyczuwalny. 

Seria perfumowana to 6 intensywnych kolorów wyróżniających się świetnym kryciem i dużym połyskiem. 
Oczywiście do zobaczenia i kupienia są na stronie producenta  TUTAJ,
 ale i w szafach Wibo ( Rossman). 



Nr 6. to przepiękna, głęboka czerwień z malinowymi tonami. Pomimo, że do dzisiejszego manicure użyłam 2 warstw już pierwsza pokrywa płytkę bez smug. 
Czerwień wzbogaciłam standardowo o stemple wykonane lakierem Wibo Extreme Nails nr 34. 
Zdobienie mogliście zobaczyć w poście dotyczącym płyki BP-L020od Born Pretty











Przypominam jeszcze o trwającym konkursie, gdzie do wygrania są 2 zestawy płytek
KLIK



19 komentarzy:

  1. Ale ładny, intensywny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumowanych lakierów jeszcze nie miałam, chyba przejdę się do Rossmana po powrocie do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, klasyczna czerwień! bardzo lubię, kiedy lakier pachnie :) ze zdobieniem baaardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor. Podoba mi się ze stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę dorwać tę czerwień,mam róż ale coś mi słabo pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jest piękny! Ja uwielbiam czerwienie ;) Mam tylko jeden lakier z tej serii, żółteczka, ale mnie on tak pięknie nie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery wibo i kupuje namiętnie. Mam lakiery garden i box z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nie ciągnęło do tych zapachowych lakierów, ale kolor jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego z tej serii, bo jakoś kolory mnie nie urzekły... W ogóle jakoś mam żal do wibo po tym jak wycofali genialne serie i wprowadzili te nowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą serię lakierów Wibo. Są niesamowite. A ta czerwień na twoich pazurkach jest boska

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam w Rossmannach, że wycofują tę limitowankę, więc trzeba się spieszyć z zakupami :D Chciałam przygarnąć jakiś kolor, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że wszystkie odcienie z czymś mi się dublują, więc pora się powstrzymać i nie kupować za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta czerwień, a i zdobienie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień to czerwień zawsze do wszystkiego pasuje.
    Wygląda soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam żadnego lakieru z tej serii, z perfumowanych mam tylko 3 revlony, ale tylko jeden ładnie pachnie ;p Zdobienie jest bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, chyba musze się w końcu skusić na tą perfumowaną serię, skoro tak zachwalasz zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna czerwień, chyba się na nią skuszę :) Piękne, bardzo eleganckie mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee