listopada 05, 2014

Golden Rose rich color nr 44, czyli ach, znowu ta mieta!



Czas nadrobić zaległości. Kolejka jest spora, ja nie posiadam za wiele czasu, ale pora to ogarnąć, jak to się mówi. :) Do dzieła!


Kto nie lubi Golden Rose proszę wyjść bo będę się zachwycać w nieskonczoność ;)
Żartuję, zostańcie ze mną. Myślę, że nie ma osób, które nie lubią lakierów tej firmy. a na pewno nie ma takich osób, które nie lubią serii Rich Color! Niezwykle udana seria!

Golden Rose Rich Color
#44







Mam nadzieję, że fanki mięty i odcieni turkusowych zgodzą się ze mną, że nie da się przejść obojętnie obok tego koloru. Jest to dokładnie takie połączenie - mięta z nutą turkusu.

W buteleczce widoczny jest shimmer, który w świetle dziennym jest ledwo zauważalny.
Pędzelek powinien dostać same "ochy" i "achy". Idealnie pasuje do płytki paznokcia, wygodnie się nim maluje. Dwie warstwy i gotowe. Lakier świetnie wygląda solo... Mięta na paznokciach zawsze poprawia mi humor. A Wam?


















30 komentarzy:

  1. Cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo, cudeńko ! zachwycam się z Tobą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna ta mięta :) a paznokcie masz boskie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baardzo ładny kolorek ;D lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te lakiery, ten kolor świetny i ... nienawidzę tej grubej szczoty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest świetny, bardzo pozytywny. Mam go:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam miętowe lakiery i ten jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. pIĘKNY KOLOREK, JAK BĘDE W CH NA PEWNO KUPIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię tą serię, chociaż color expert też jest super :) No i moja ulubiona Holiday! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mięta to mój ulubiony kolor na paznokciach, a ta jest naprawdę udana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor, uwielbiam miętę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, piękny, piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. To taki idealny kolor na lato wg mnie <3 a cała seria faktycznie jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i bardzo go lubię, ślicznie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten lakier, pięknie wygląda, ale jakoś mnie nie ciągnie, żeby nim malować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny jest ten kolor :) lubie takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach ta mięta! ;) Lubimy i to bardzo ;) lakiery GR również ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wiem co czujesz, mam ten kolor w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ...naprawdę? Nie zwróciłam uwagi; wyszłam na sporą krytykantkę :)
    Uwielbiam pastelowe odcienie, błękity, róże, bordo, złoto w każdej wersji, niektóre konkretne tonacje kolorów, których w klasycznej wersji nigdy bym nie użyła; kwiatowe motywy, stopniowanie barw albo zupełnie niekonwencjonalne połączenia. Wiele zależy od nastroju, 'weny' na mani i efekty, jaki chcę osiągnąć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor <3 Uwielbiam odcienie miętowe <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee