grudnia 08, 2017

BeautyBigBang, zestaw do stemplowania, płytka numer 07


W tym roku musiałam być chyba wyjątkowo grzeczna, skoro również sklep Beauty Big Bang postanowił podarować mi coś na Mikołajki. Co znalazłam w paczce? Zapraszam do dalszej części wpisu!





W paczce znajdowały się aż cztery płytki do stempli z moimi ulubionymi motywami - mianowicie motywami florystycznymi. Znalazłam tez stempel ze świąteczną zdrapką, która jest tak urocza, że aż żal jej używać.

Pisałam jakiś czas temu o podobnym stemplu i w pierwszej chwili po otwarciu paczki byłam pewna, że są identyczne. Nic bardziej mylnego. Oba stemple pomimo takiego samego, aluminiowego trzonka zdecydowanie się różnią. Przede wszystkim stempel od BeautyBigBang ma grubszą gumę. Grubsza guma nie wpływa w żaden sposób na samą jakość już odbitego wzoru, ale jest  solidniejsza i z pewnością spory nacisk nie uszkodzi jej. Cienka guma jest po prostu cienka i gdy mocniej naciskam, mam wrażenie, że zapada się do środka. Grubsza guma lepiej leży w trzonku, jest lepsza jakościowo.
Po drugie złoty stempel nie ma plastikowej szybki, która w przypadku stempla niebieskiego już jest troszeczkę porysowana. Podejrzewam że przy dalszym użytkowaniu zrobi się całkowicie matowa i odbijany wzór nie będzie już taki widoczny. Szybkę łatwo można usunąć, o czym przekonałam sie dopiero teraz podczas pisania posta. Jeśli chodzi o samo odbijanie wzorów stempel od BeautyBigBang jest świetny i radzi sobie znakomicie. Standardowo uprzedzam, że z silikonowymi gumami obchodzimy się ostrożnie. Czyścimy przy użyciu taśmy klejącej! Pod żadnym pozorem nie matowimy i pamiętamy o zakładaniu osłonki.
Płytki BeautyBigBang są bardzo dobrze wyżłobione. Na każdej z nich mieści się 6 wzorów o wymiarach 2,5 x 2 cm. Są to spore wzory, w sam raz dla długich paznokci.  Płytka zabezpieczona jest od góry niebieską folią i podklejona dla ochrony naszych palców od spodu. Każda płytka znajduje się w oddzielnym kartoniku. Na odwrocie mamy krótką instrukcję obsługi (w razie wątpliwości). 

Pierwsza z płytek, którą chcę Wam pokazać przyciągnęła mnie motywem gałązek. To on pierwszy rzucił mi się w oczy po otwarciu kartonika. Co jeszcze znajdziemy na płytce? Listki przypominające odwrócone choinki, kwiatową mozaikę, listki w kształcie serduszek, kwiatek przypominający aksamitkę i motyw nieco abstrakcyjny, który ciężko mi przyrównać do czegokolwiek.

Poniżej zobaczycie kilka zdjęć porównawczych stempli, manicure który wykonałam przy użyciu płytki z numerem 07 oraz kilka przydatnych linków. Zapraszam!









Kliknij w wybraną frazę:




Kod upoważniający do 10% zniżki:






Pozdrawiam serdecznie, 



8 komentarzy:

  1. Pieknie Ci wyszły pazurki ;) a zestaw całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mają te płytki! Śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plytki sa swietnym prezentem, jednak ja przez swoja dolegliwosci nie moge uzywac zwyklych lakierow, ale wciaz czekam na swoja paczuszke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple to dobry pomysł nawet przy hybrydach czy żelach ;)

      Usuń
  4. Ładne płyteczki ;) czekam na przesyłkę od nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee