grudnia 14, 2017

Allepaznokcie 126, kameleon w zimowym wydaniu



Duochromy, multichromy i wszelkie inne kameleony zawsze zajmują pierwsze miejsce w moich lakierowych ulubieńcach. Czy w dobie pyłków z efektem kameleona ktoś jeszcze pamięta o tradycyjnych lakierach z tym samym efektem? Ktoś jeszcze poza mną?
Na dziś przygotowałam lakier, który musiałam odkurzyć. Skrył się gdzieś pomiędzy innymi buteleczkami i czekał cierpliwie. Ma on już swoje... hmm.. lata... i nawet nie wiem czy Allepaznokcie ma go jeszcze w swojej ofercie. 
Oczywiście hybrydy i pyłki to nieprzerwanie hit jeśli chodzi o stylizację paznokci, ale ja nadal jestem zawieszona gdzieś pomiędzy trendem a tradycją. To od zwykłych lakierów zaczęłam swoją przygodę z blogiem i nie wyobrażam sobie porzucić moje wszystkie buteleczki, które przecież tak kocham. 

Ale przejdźmy do rzeczy. Lakier marki Allepaznokcie o numerze 126 to niepozorny na pierwszy rzut oka duochrom, który potrzebuje czarnej bazy. Niestety bez bazy radzi sobie bardzo kiepsko, ale na czarnym podkładzie kryje już po 2 warstwach. Schnięcie przy użyciu top coatu wysuszającego jest dobre. No i ten specyficzny urok... Generalnie bardzo ciężko było mi uchwycić ten efekt i dopiero światło w łazience pozwoliło mi przekazać jego duochromowatość. Oczywiście moje oczy widziały ten efekt w każdym świetle, a jedynie aparat był na tyle uparty, że zmusił mnie do przebieżki po mieszkaniu. Nie ma tego złego, w końcu sport to zdrowie!
Patrząc od frontu na paznokcie w mocnym świetle lakier przypomina ciemną zieleń z kroplą  koloru niebieskiego. Dopiero pod innym kątem ukazuje się nam fiolet, pomimo że w buteleczce widoczny jest od razu. Ze względu na zbliżające się święta ostęplowałam go srebrnymi śnieżynkami, które zobaczycie poniżej. 
Zima w tym roku o dziwo przyszła ( co nie jest typowe dla miejsca, w którym mieszkam) i póki co raczy nas coniedzielnym kilkugodzinnym śniegiem oraz pluchą w poniedziałek. Mimo wszystko bardzo mnie to cieszy, ponieważ pochodzę z części Polski gdzie zimy zwykle są obfite i srogie. Cieplejsze klimaty nie są złe, ale jednak biały puch to biały puch. Jest weselej, przyjemniej i magiczniej ahh....
A tymczasem zapraszam na kilka zdjęć!






Pozdrawiam serdecznie,





12 komentarzy:

  1. Świetne śa , uwielbiam takie lakiery :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest trochę gorszy niż z użyciem pyłku, ale daje radę :) Fajna alternatywa dla kogoś, kto chce odpocząć od hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Też czasem odkurzam starocie i od nowa zachwycam się ich urodą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal jestem wierna tradycyjnym lakierom i jakoś tak nie do końca przepadam za pyłkami i flejkami. Twój egzemplarz jest śliczny! Zazdroszczę śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam doskonale o takich lakierach, sama mam go w swojej kolekcji i nie wyobrażam sobie jej bez niego. Z tego co kojarzę to ten lakier ma teraz inny numer ale nadal można go znaleźć w sklepie Allepaznokcie. I dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podoba bardziej ten lakier niz pylki. Fajnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyłki może bym odsunęła ale za to kolor lakieru wymiata! ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Super lakier dla osób, które nie korzystają z hybryd, a chcą mieć piękne kameleony w swoim mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor <3 Super produkt <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee