września 23, 2017

Powrót do przeszłości. Chińska porcelana.



Jeśli macie ochotę na skamielinę, zapraszam!
Dzisiejsze zdobienie ma ponad dwa lata. Ah! Jakie miałam długie paznokcie! Nie mogę w to uwierzyć! Aktualnie czasy długich paznokci się skończyły, ponieważ nadeszła era pracy i niezdarności. A to jest bardzo słaby dla paznokci duet. Obecnie przyzwyczaiłam się do krótkich, jednak takie powroty do przeszłości powodują miłe emocje. No cóż, jestem sentymentalna! Odgrzebałam kilka dawnych zdobień z dna zakurzonych folderów na moim laptopie i postanowiłam się z Wami nimi podzielić..



Mamy tu mój i EklerkoweLove ulubiony lakier.  Swoją drogą czy wiecie, że jakiś czas temu, pod koniec czerwca, miałam ogromną przyjemność spędzić z Zuzanną kilka przemiłych godzin razem w Gdyni? To był cudowny dzień! Zuzanna jest niesamowita! Wejdźcie na jej blog. Tam nadal pada śnieg! Może zmotywujemy Eklerka do powrotu na blog? Mnie jej bardzo brakuje </3


Ale wracając na ziemię... lakier to Astor o wdzięcznej i niezwykle pasującej do mnie i Zuzanny nazwie VIP Blue. Piękny głęboki granat wpadający momentami w czerń. Posiada shimmer, który jest cięzki do uchwycenia. Połączyłam go z naklejkami w stylu chińskiej porcelany, które musiałam nieco rozciągnąć na potrzeby swojej płytki paznokcia. Niestety większość całopaznokciowych naklejek, ma już nadany "rozmiar". Nadrukowane prostokąciki w pięciu różnych wielkościach zwykle na moją płytkę są zbyt wąskie. Jeśli wykonacie to ostrożnie - uda się bez szwanku. Lekko rozciągnięta naklejka jest niewidoczna w zwykłych warunkach. Podejrzewam, że nawet w tym przypadku byście tego nie zauważyły. Prawda?


Dzisiejszy post powstał z myślą o EklerkoweLove by choć troszkę zmotywować Zuzannę do napisania posta. Trzymajmy kciuki! 




Pozdrawiam serdecznie,





9 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee