lipca 27, 2017

Sally Hansen CSM 175 i 360, Imperkosmetyki






Chociaż święto róży jest obchodzone we wrześniu,tak na blogu Paznokciowe Lovee owe święto jest dzisiaj.
Mam bowiem dla Was post z różowymi lakierami na czele, otoczonymi różanym stemplem.
Delikatnie, kobieco...subtelnie.

Dzisiejsi bohaterowie to lakiery wielbionej przeze mnie marki Sally Hansen z serii Complete Salon Manicure, które dostałam w ramach współpracy od drogerii internetowej Imperkosmetyki.pl
Seria CSM jest moją ulubioną kolekcją. Począwszy od designu i pojemności buteleczek ( jest to 14.7 ml), przez chwytliwe nazwy, kształt pędzelka, gamę kolorów.. po jakość i cenę. Ta ostatnia w przypadku sklepów stacjonarnych bywa szalona, ale w sklepach internetowych możecie zakupić je o wiele, wiele taniej. Na stronie Imperkosmetyki.pl lakiery SH CSM kosztują 7,29 zł. Rożnica? Ogromna!

Pierwszy z nich ma numer 175.  Arm Candy to mleczny, półtransparentny róż. Dla delikatnego efektu wystarczą jedna, dwie warstwy. Pełne krycie po 3 zwykłych lub 4 cienkich warstwach. Idealnie nadaje się do szkoły, do pracy, frencha, do zdobień typu kanapka czy połączenia ze stemplami.

Drugi to przydymiony, brudny róż, marsala, kolor śliwki z kompotu.. Piękny, kremowy, głęboki, mocno napigmentowany odcień. Jest to numer 360 Plums The Word.

Stemplowałam również lakierem marki Sally Hansen z serii Insta Dri o nazwie Style Steel 
Całość została pokryta top coat  również od Sally Hansen Diamond Flash.
Wszystkie produkty marki Sally Hansen dostępne w Imperkosmetyki.pl znajdziecie e pod tym linkiem -> KLIK





Post powstał w ramach współpracy.
Polecam obserwować Imperkosmetyki.pl na Facebook  -> KLIK  , by być na bieżąco z nowościami w sklepie.


Pozdrawiam serdecznie,



8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee