lutego 06, 2016

Maybelline Super Stay 7days Gel Nail - Mint for life, czyli mięta ponad wszystko.



Ah ta mięta! Moja miłość do tego koloru nigdy się nie skończy. 
Upewniam się o tym wraz z każdą kolejną buteleczką, jaka trafia w moje ręce...


Tym razem odcieniem, który skradł moje serce jest :
Maybelline Super Stay Gel Nail - Mint for life 615


Kiedy mówię o idealnym lakierze na myśl przychodzą mi 3 rzeczy:

  Piękny kolor
  Wygodna aplikacja
  Odpowiednia konsystencja

Wszystkie te 3 cechy posiada dzisiejszy bohater. Oczywiście kolor może wynagrodzić nam wiele, ale jeśli mamy do czynienia ze zbyt rzadkim lub gęstym lakierem, a władanie pędzelkiem sprawia nam ogrom trudności to malowanie staje się katorgą, a nie przyjemnością. W związku z czym pozostaje niesmak, a lakier rzucamy w kąt chcąc jak najszybciej zapomnieć o delikwencie.
A nie o to w tym chodzi, prawda?


Kolor jest absolutnie nieziemski. To taka mięta nad miętami. Nie jest przesadnie zielony, a idealnie zrównoważony. Piękny, czysty krem, bez shimmeru i opalizujących drobin.
Konsystencja jest równie idealna jak odcień. Nie jest zbyt rzadka, ani gęsta. Lakier posiadam już dłuższy czas i póki co zachował swoją świeżość.
Całości dopełnia pędzelek, który idealnie pasuje do moich paznokci. Jest szeroki, płaski i zaokrąglony. Długa szyjka lakieru też jest dużym plusem.
Malowanie tym lakierem to czysta przyjemność. A mamy tej przyjemności aż 10 ml.

Kryje przy dwóch warstwach. Pierwsza smuży, lecz druga pięknie wyrównuje nam całość. Lakier choć ma żelową formułę, nie zachowuje się jak typowy "żelek". By nadać mu wysokiego połysku polecam użyć topu. Schnie szybko, a na moich paznokciach utrzymuje się do 4-5 dni. 

Gama kolorów z serii Gel Nail jest spora, więc każda z nas znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. 

Jako ciekawostkę dodam, że to właśnie Mint for life miałam na paznokciach w dniu swojego ślubu w subtelnym towarzystwie koronkowych stempli. Nie zdążyłam sfotografować całości, ale myślę, że kiedyś je odtworzę. Być może na naszą rocznicę, która już za 5 miesięcy!




Gdzie możecie kupić lakiery Maybelline Super Stay 7days Gel Nail? W każdej szafie Maybelline jak i w drogeriach internetowych. Ceny zaczynają się od 5 zł! 






Pozdrawiam serdecznie,





28 komentarzy:

  1. przecudny kolor i idealna nazwa! muszę go kupić! :D

    a w ogóle to spóźnione gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor całkiem moj, bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam nad tym kolorem, ale jakoś w końcu nie kupiłam, chyba muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten kolor i też uwielbiam ♥ I gdzieś nawet na fejsuniu mam twoje ślubne paznokcie, piękne były :D
    No i te lakiery to tylko online albo na Rossmannowej -50%, bo inaczej to się przepłaci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam miętę na paznokciach :) ta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo kolorek:,😄😅 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie skusiłam się na żaden lakier z tej serii, a w sumie nie wiem czemu ;) kolorek bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękny kolor!
    świetny kształt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go !
    Lubię go używać zwłaszcza wiosną i latem :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, zawsze mnie kusił, ale przecież mam już prawie identyczną miętę :D
    Mam z tej serii cudny intensywny róż, jest super <3
    Fajowy pokrowiec na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor genialny, latem uwielbiam miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowniez uwielbiam miete :-) Kolor sliczny :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee