maja 20, 2015

Zygzaczek, czyli chevron po raz pierwszy!




Chevron podziwiam od bardzo dawna i nie mogę uwierzyć, że dopiero teraz debiutuje na moich paznokciach. Sposobów na jego wykonanie jest kilka począwszy od własnoręcznie malowanego po specjalne naklejki. Ja posłużyłam się stemplami. Motyw ten występuje na płytce Born Pretty Store BP-L006. Jest do kupienia TUTAJ.

Pozostałe produkty, które zostały wykorzystane w tym zdobieniu to:
  • Golden Rose Nail Expert 4w1
  • Golden Rose Color Expert nr 51 (kobalt. Nie wiem jak ustawienia Waszych ekranów, ale nie jest to neonowy odcień)
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Avon Metalic Gold Leaf
  • Sally Hansen CSM Golden Ticket
  • Wibo Extreme Nails 34
  • Seche Vite


Paznokieć serdeczny po uprzednim pomalowaniu metalicznym Avon - Gold Leaf potraktowałam gąbeczką z nałożonym glitterem, a następnie pokryłam 2 warstwami seche vite. Dzięki dwóm warstwom topu efekt na żywo prezentował się bardzo ciekawie.









26 komentarzy:

  1. podoba mi się połączenie kolorów, teraz już wiem, że źle robiłam unikając tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) Ja ostatnio malowałam takie zygzaki właśnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam też ten lakierek golden rose i bardzo mi sie podobał tylko mi zgęstnial:))a całe zdobienie -no cóż mogę powiedzieć nic tylko kopiować bo naprawdę bardzo ładnie wyszło:))Może ściągnę kiedyś od Ciebie tą kolorystykę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super połączenie, ja używam tego wzoru z płytki b.loves plates

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakimś cudem nie mam chewronu na żadnej płytce, muszę to zmienić, bo to świetny, prosty a efektowny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix stworzyłaś :) chevronowy wzór bardzo ładnie wygląda,a i złotko ciekawie z glitterem

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają chevrony, ale chyba najbardziej jak sama je maluje, bo naklejki mam jakieś za szerokie, a płytkę z tym wzorem za małą :P Twoje zdobienie rewelacyjne, zrezygnowałabym z tego złota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super! Marzy mi się ta płytka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super mani. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. extra, lubie ten motyw na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się całe mani,lubię takie :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny manicure !;) podoba mi się szczególnie ten niebieski kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Metaliczny Avon podoba mi się najbardziej *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna kompozycja :) lubię chevrona takiego grubszego jak u Ciebie, ja mam na swojej płytce taki drobniusi przez co ciężko się go odbija bez strat po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się nad tą płytką, ale jeszcze się na nią nie skusiłam. Trzeba bedzie naprawić ten błąd :D
    Świetne połączenie, nie próbowałam jeszcze zestawiać u siebie niebieskości i złota - może dlatego, że nie mam ładnego złotka :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny miks skomponowałaś, zygzaczki są takie klasyczne i zawsze piękne, muszę też u siebie z nimi pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wzór jest czadowy! Zachciało mi się czegoś podobnego na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana poszalałaś, wzory cudowne;]

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny mix! śliczny ten niebieski, glitter boski i chevron idealnie się tu wpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po pierwsze: wybacz komentatorski spam, ale kiedyś przecież muszę nadrobić zaległości :) Po drugie: mój rozsądek zaczyna Cię wręcz nienawidzić, bo jak patrzę na te cudowności, to nic tylko bym chciała nowych lakierów, a przecież próbuję się ograniczać! Pięknie wszystko zestawiasz, nic tylko patrzeć i podziwiać, bo to nic nie kosztuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee