września 29, 2014

Up Girls #129, czyli zzoomowany lakier



Zoom na zawartość tej buteleczki lakieru wielu z Was się spodobał. Ciekawa jestem, czy nie zmienicie zdania po dzisiejszym poście... :)



Up Girls #129 to bliska siostra Up Girls #126, pamiętacie? link do swatcha


Niestety lakier w wersji białej jest ciężki do zdobycia. Na próbę, z ciekawości trafił do mnie dzisiejszy bohater.

Lakier to różowa baza z ogromem czerwonych, fioletowych i złotych małych heksów.
Kryje po dwóch warstwach. Drobinki rozprowadzają się bardzo łatwo po płytce paznokcia ( nie trzeba ich wyławiać, same się pchają na paznokcie ;) )

Lakier wygląda ciekawie. Z braku "laku" czemu nie?
Nie żywię do niego wielkich uczuć, ale dobrze mieć takiego cudaczka w swojej lakierowej rodzince.
To co podoba mi się w tych lakierach to "zatopione" drobinki. Nie jest to topper, więc nie wszystkie drobiny są widoczne. Niektóre ledwo, albo wcale. I to jest to co lubię ;)












 







Pozdrawiam serdecznie.







Zapraszam również do odwiedzenia mnie na facebook:


oraz na Instagramie :)



32 komentarze:

  1. Ja uwielbiam takie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa ładne, ale biel chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała wybrać to ..........nie potrafiłabym się zdecydować i zgarnęłabym oba :) Różowy jest bardzo dziewczęcy a biały taki charakterny - mają coś w sobie :) Buziaki Oleńko :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) oj tak, ja tez jak nie moge sie zdecydowac to biorę wszystkie ;P ;***

      Usuń
  4. świetny efekt na paznokciach w obu przypadkach, choć chyba te białe bardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trzy lakiery z tej serii. Oprócz tego, że trochę trudno się zmywają, są całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. takie lakiery zawsze mi się podobają u kogos u mnie już mniej :D może temu że zmywanie mnie denerwuje? nie wiem hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa bym pzygarnęła, ale biały bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem się zdecydować, który bardziej mi się podoba. Oba są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cukiereczek ;D ale biały bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej podoba mi się ten róż/fiolecik ;) lubię takie "jogurciki", ale denerwuje mnie w nich zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te lakiery, biały co prawda bardziej przyciąga mój wzrok, ale efekt w obydwu jest ciekawy :D Może nie na co dzień, ale od święta - czemu nie :) Chociaż ja w ogóle lubię piaskowe i brokatowe cudaki, im więcej drobinek, tym lepiej, więc jestem wybitnie nieobiektywna xD

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny jest , nie powiem ;) ale biały jeszcze ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki słodziakowy! :D chcę go mieć na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny! ja pamietam ten bialy z insta :) hehe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi ten lakier mega się podoba!! jest cudny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nigdy trafić nie mogę na fajne chińczykowe zdobycze :C Ten jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor lakieru ładny, ale trochę nudno wygląda w efekcie końcowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Tzw chinczyk :) te lakiery sa w chinskich marketach, sklepach typu wszystko po... zł, albo malych osiedlowych sklepikach ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee