marca 02, 2014

I need more bubbles :)

Hej Kochane!
Niestety przez pare dni nie mialam czasu i ochoty na pisanie notek, poniewaz rozchorowal sie nasz pies - Buddy. Trzeba bylo sie nim troskliwie zajac, co robilam z przyjemnoscia. Na szczescie psinka ma sie juz lepiej, chociaz nadal dostaje antybiotyki. 

Dodatkowo korzystajac z "wolnego" od paznokci, w ruch ruszyl olej rycynowy, z ktorym zaprzyjaznie sie na dluzej :)


A na dzis, moj wczorajszy

Rimmel 825 SKY HIGH

/ zdjecia sa w roznym swietle, o roznych porach /




Uhhh... Mialam wielki problem z uchwyceniem koloru Sky High na zdjeciach. Nie jest to blekit, pieknego bezchmurnego nieba, chociaz na zdjeciach wyglada wlasnie tak. Moim zdaniem nazwa nie wspolgra z zawaroscia buteleczki. Ja dostrzegam w nim przewage morskosci, a co za tym idzie "nutki" zieleni. Nie mniej jednak, kolor bardzo przypadl mi do gustu. 

Ale chyba tylko kolor. Reszta to dramat. ( no.... moze jeszcze pedzelek jest na + )
Poczawszy od krycia do zmywania. Tak jak poprzedni Rimmel (koralowy) kryl mi po 2 warstwach, tak tu 3, chociaz gdyby dac cieniutkie warstewki potrzebne bylyby moze nawet i 4 (?!).
A zmywanie to istna katorga. Barwil wszystko w swoim zasiegu. Myslalam, ze moje dlonie zamieniaja sie w Avatara...










Pomijajac meczarnie, moje sapanie i przewracanie oczami przy malowaniu, a pozostajac myslami w morskich klimatach -  postanowilam polaczyc z bialaymi babelkami :) wykonanymi za pomoca dottera ( lub jak wolicie - sondy ). Uwazam, ze tak wyszlo duzo ciekawiej :)











A tu chcac "odzyskac" utracona morskosc, zapalilam zwykla lampke biurowa :)




A najlepsze jest to, ze nie schowam tego lakieru gleboko na dnie szuflady, nie oddam go mamie, badz tez NIE wyrzuce. Zostanie ze mna na dluzej, wlasnie dla tego koloru. A widze w nim duzy potencjal :)

Buziaki, milego wieczoru,
Ola


32 komentarze:

  1. Kolor jest śliczny :) Szkoda, że tyle warstw trzeba, ale czasem warto się pomęczyć dla efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrze ze w koncu to sie zrobi suche :D bo niektore sie babraja

      Usuń
  2. Pięknie;)) ja mam różowy.z tej serii. Biedny Badi :/

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak film? Nie zapytałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Momentami zakrywalam oczy rekoma ( "na jedno oko mniej straszy") :) co mnie przerazalo - wizja przyszlosci, ze moze taki wirus nas dopadnie, i smierc aktora :D ten co sie palil wojskowy :) , a ogolem to najbardziej boje sie horrorow z duchami :D. Mam ochote na poprzednia czesc i nastepna :) Dzieki Kochana, :**. A z piesiorkiem jutro do kontroli, on na tym stole taki biedaczek przerazony :(

      Usuń
  4. Dobrze, że psiak czuje się już lepiej. Oczywiście kropki nigdy nie mogą źle wyglądać :) ekstra połączenie bieli i błękitu zawsze się dobrze prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak choruja male stworzonka, ktore jeszcze w dodatku nie potrafia nam powiedziec co konkretnie boli, tylko zachowuja sie nieco inaczej i troche nam, ludziom, doroslym... schodzi zanim sie zorientujemy o co kaaaamaaan... :( to tym bardziej gorzej mnie samej z jego cierpieniem ;/ ehh... dziekuje za komplementy

      Usuń
  5. Nie przepadam za tą serią lakierów ze względu na trwałość. U mnie odpryski pojawiają się już pierwszego dnia, ale muszę przyznać, że ten odcień jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kolory po prostu musialam miec, :) nawet jesli mialabym je nosic jeden dzien, a czasem tak sie dzieje :))

      Usuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze się zapoznać z lakierami z tej serii, może nawet i dobrze ze względu na trwałość. Ale co jak co kolor jest świetny, szczególnie świetnie komponuje się z bąbelkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pozostawiaja wiele do zyczenia. Aczkolwiek mam nadzieje, ze pojawia sie w jakims zdobieniu. ( a ztym trzeba sie spieszyc, bo schna na serio szybko)

      Usuń
  7. fajny kolorek u mnie niestety odbarwił płytkę i po zmyciu nie wyglądało to ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety tez ;) mialam cale lapki niebieskie..

      Usuń
  8. Ten kolor jest obłędny, chyba też bym się go nie pozbywała...:) Z Rimmelami tak to już chyba jest, że czasem trafi Ci się ideał, a czasami poza kolorem nie ma nic co by przemawiało na korzyść lakieru. Dlatego ja kupuje je tylko na promocjach...:)
    A te kropy są świetne!
    Ps mam nadzieje, że psina szybko wróci do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez kupilam na promocji dlatego wcale mi nie żal ;). Psinka ma się lepiej cale szczęście

      Usuń
  9. Kolor na zdjeciach jest geeenialny *.* Lubie niebieskie lakiery a w polaczeniu z bialymi babelkami wyglada na prawde przeslicznie ^^
    No ale lakier raczej nie dla mnie, bo nie mam cierpliwosci do takich i dla mnie max. 2 warstwy musza byc ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... więcej niż 2 warstwy to i mi sir cos robi :)))

      Usuń
  10. przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak myślałam na pazurkach ten lakier prezentuje się cudownie :D A te bąbelki są przesłodkie :D Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ines, bąbelki dodaly uroku :) żeby tylko krycie bylo lepsze ,;)

      Usuń
  12. Piękny odcień i z kropeczkami super wygląda! Szkoda, ze krycie słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie to masakra. Idealny lakier 1. kolor. 2. krycie 3. trwalosc :)

      Usuń
  13. z kropeczkami wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny odcień, ogromnie mi się spodobał :)
    Z "bąbelkami" całość wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moje oczy zatrzymal na dluzej ten niebieski :)

      Usuń
  15. Uwielbiam kropeczki :) Połączenie tego koloru z kropkami jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te kropki się na tym lakierze prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee