1/26/2014

Ukierunkowanie na odzywianie...


Kiedys nie zajmowalam sie paznokciami, a szkoda poniewaz wlasnie wtedy byly mocne zdrowe i piekne...
Nie chodzi o to, ze stan ich pogorszyl sie, poniewaz zainteresowalam sie wyjatkowo intensywnie tematyka paznokci, a praca jaka wtedy wykonywalam zniszczyla je doszczetnie.



Zniszczone, porozdawajane, lamiace sie, wrecz strzepy... Znacie to?

Mama poratowala mnie odzywkami Eveline.
Wiem, ze bylo zarowno duzo pozytywnych jak i negatywnych opinii na temat tych odzywek, wiec kazdy indywidualnie powinien podejsc do tej kwestii. 

Dla mnie to najlepsze odzywki jakie mialam, a mialam ich juz troche. 




(i tu sie wkradl maly blad, poniewaz przez przypadek sfotografowalam dwukrotnie odzywke 8w1, a powinna byc paznokcie twarde i lsniace jak diament )




Paznokcie twarde i lsniace jak diament:

Co mowi Eveline:
OCHRONA PRZED ŁAMANIEM I ROZDWAJANIEM

MOŻE BYĆ STOSOWANA JAKO BAZA POD LAKIER
Maksymalna regeneracja zniszczonych paznokci.
Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem.
Unikalna formuła o przedłużonym działaniu z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci super twardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.
Co mowie ja:

Zdecydowanie zgadzam sie, jednakze nie stosuje jako bazy. I nie zamierzam. Nalezy malowac codziennie jedna warstwe, a po 3 dniach zmyc i powtarzac czynnosc az do uzyskania efektu.
Dla wrazliwych na skladniki radze zapoznac sie dokladnie z opakowaniem przed kupnem.
Podobne dzialanie ma odzywka 8w1. Koncze juz druga buteleczke. 
Skutkow ubocznych brak. 



Skoncentrowana ODŻYWKA DO PAZNOKCI TOTAL ACTIONRewolucyjna i unikalna formuła z aktywnym kompleksem Strong Nail ™ wnika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje. Uszczelnia, maksymalnie utwardza oraz pobudza wzrost płytki paznokciowej. Uelastycznia ją, zwiększając odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem. Sprawia, że zniszczone, matowe paznokcie odzyskują gładką powierzchnię i lśniący połysk. Już po 10 dniach kuracji znikną wszelkie problemy, a Ty będziesz się cieszyć pięknymi i zadbanymi paznokciami.
Dłonie są wizytówka każdej kobiety. Zadbaj o ich wygląd i pochwal się ładnymi, zdrowymi paznokciami. Najnowsza kolekcja NAIL THERAPY pozwoli pokonać problem słabych, rozdwajających się i łamliwych paznokci. Zniszczone i słabe paznokcie są najczęściej efektem niewłaściwej pielęgnacji, kontaktu z detergentami i braku odpowiednich witamin.
Zestaw profesjonalnych odżywek opracowanych wg. Szwajcarskiej receptury przyniesie efekt już po 2 tygodniach stosowania i sprawi, ze Twoje paznokcie staną się zdrowe, odporne na pękanie.

Cena jest na prawde niska. 8-12 zl.


Eveline ma duzy asortyment odzywek do paznokci. Kazdy znajdzie cos dla siebie tutaj.





Co jeszcze robie?

Lykam witaminki, choc tego nienawidze. Nie mam pojecia, ktorych firm sa najlepsze, wiec jesli sprawdzilyscie na sobie ze zdumiewajacym efektem, piszcie :)

Oprocz tego stosuje kremy do rak, a ukochany moj to:


Ubostwiam go za nieziemski zapach, az sam sie prosi o kremowanie...


Ponadto:


 Lovely - zel do skorek oraz Essence studio nails - caring nail oil. 


Ahhh... i zrezygnowalam z diabelskich metalowych pilnikow, wybierajac te papierowe. 

A Wy? Jak ratujecie swoje paznokcie? Moje sa w trakcie "odbudowy" 


pozdrawiam serdecznie.
O.

4 komentarze:

  1. ja na wzmocnienie paznokci polecam manicure hybrydowy :)
    pomaga paznokciom odrosnąć i się wzmocnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam duzo o tej metodzie, i chyba sie skusze na nia :)

      Usuń
  2. Hej Olguś :) na początku pragnę Ci bardzo ciepło prosto z mojego serduszka podziękować za tak miłe i ciepłe słowa jakie napisałaś u mnie w komentarzu. Nawet nie wiesz jak bardzo rozweseliłaś dziś mój dzień i czuję się o niebo lepiej. Lakiery od chińczyka nie są złe, mnie narazie nie stać na lakiery z wyższej półki a moim zdaniem nie liczy się półka a pomysł jaki można wykorzystać używając do tego każdego lakieru. Nie przejmuj się, że nie masz lakierów droższych kiedyś pewnie przyjdzie na to czas a jak wytestujesz jakieś to sama stwierdzisz, że niczym się tak naprawdę nie różnią od tych tańszych, czasem te tańsze są lepsze a zaoszczędzisz na tym sporo. Pamiętaj, że liczy się pomysł żeby ktoś nawet jedna osoba ale uczciwa Cię zauważyła. Jest mi miło, że do mnie trafiłaś i mam jeszcze jedno pytanie bo nie bardzo wiem gdzie o mnie wyczytałaś w tym dziale" inspiracji o kobiecie?" jeśli byś mogła mi na blogu podesłać link do tej strony to byłabym Ci wdzięczna bo przyznam szczerze, że nic mi to nie mówi ta nazwa.

    P.S. Życzę powodzenia w blogowaniu oraz koniecznie dołóż sobie obserwatorów do bloga (podpowiedź: projekt->układ->dodaj gadżet->z prawe str przejdź na druga zakładkę (więcej gadżetów) i tam masz jako pierwsze) dodaj ją sobie gdzie na początku bloga żeby każdy to widział i mógł Cb zaobserwować :)

    Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam 8w1 mnie nie uczula, nic złego mi nie robi, a stosuję jako bazę i samodzielnie. Miałam też ich inne, ale tak mi nie podchodzą. 8w1 zużyłam już tak wiele, że nie umiałabym się doliczyć liczy opakowań. Miałam Golden Rose i Sally Hansen nie umywają się, po długofalowym używaniu :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.
Dla postów starszych niż 5 dni włączona jest moderacja.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee